lördag 4 december 2010

Idag har jag gjort världen till en vackrare plats!

Hahhaa! hur kan man helt plötsligt glömma bort att man har en blogg???!! hahha nu vet jag att man kan göra det oxå!


Idag har jag gjort världen till en vackrare plats! Det är många som har blivit lite snyggare än vanligt! ;) GÖTTMOS!!

Hela veckan har jag varit i skolan, träna, ätit, sovit, skola, träna, äta, sova! And so on!

Jag blev så himla glad!! Wiii de ringde från mitt "gamla" jobb, hjärtavdelningen och till jag skulle in och gästspela lite i morgon! Jag som ska ha en drickavinmyskväll hos mig idag eftersom jag åker på fredag och inte hinner innan de! Jaja, kroppen blir ju glad i alla fall att jag fortsätter mitt nyktra liv så träningen inte blir förstörd! fint de! ;)

Snart kommer brudarna och krister! haha lonely boy! lä ska fixa klart !

Later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar