fredag 31 december 2010

AUSTRALIA DAY 4

hahaha jaa man kan ju undra om jag har dott? nej nej det har jag inte! jag ar bara pa andra siden jorden och skrotar!

Australigen day 4


IdAg ar det den 30 december, dagen innan NYAR! :) Rihanna - only girl danar ur datorn. jag ar hos Danielle i Rockingham, Perth, Westen Australia. vi kom hem hit i morse efter 2 dagar down south i Dunsborougt och bott pa hotell med bubbelbad. lovley
hela dagen igar var vi pa winery (vingardar) och choklad - och ostfabriker. massa gott har vi drukigt.. mumma! vi var helt doda nar vi kom hem , sa det vart pizza istallet for att vi skulle grilla och en hel del sappande framfor tven hela kvallen innan vi deckade.. det var onsdagen...


la roux - in the kill (skream remix)

tisaden var vi ivag till (ettstallesomjaginteminnsvaddetheter) dar det tydligen finns en massa skumma manniskor och ohh yes det var sa sant saaaa! skrambled egg med bacon + brod bjod jag danielle pa som hej! sen for vi hem till danielle for att packa och jag fick mota hennes pappa Jordan, en trevlig prick som pratade alldeles for fort for att jag skulle fatta. HAHA. pa kvallen framme i Dunsborough grillade vi och drack massa vin och bubblade i badet. UNDERBART!!

idag torsdag har vi akt hem till rockingham igen, vi lunchade med AMY, ds basta van so mbor i melbourne. jag la hoppa in i duscen nu och gora mig smaching for ikvall ska vi traffa j och p !


LATERRR...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar