söndag 2 januari 2011

New Year !

Vi hade det fantastisk roligt igar. haha. hahhahaa I GOT A OZZY-ACCENT ! wohooo! ;)
idag ar det ju nyarsafton, sen svarta lilla klanningen sitter pa och sminket sitter dar det ska! Around the world - Daft punk ar det som danar nu.

vi ska in till perth city pa middag med tjejerna, gemma en mycket trevlig brud som skrattar konstant, ann (jag kan inte sluta stora mig pa hennes har, det ar sa fult. hon passar inte i de! guud! sen har jag glomt namnet pa den skumma-tysken! sen hade vi en mamma med oxa!

idag ska vi chilla pa stranden och jag ialla fall tankte bli brun brun brun (D och gemma kan inte bli bruna, sa trakigt for dem) haha!

igar kvall.. om vi atergar till det sa traffade vi jimmie, tog nagra ol/vin, sen gick vi hem till en van till han - Pumba! haha sa kallades han och kommer inte ihag det egentilga namnet! what ever! haha! as trevliga i alla fall och svin snygg lagenhet hade han dessutom med en grym utsikt over perth city och floden!

det ar jobbigt att vara bakis i denna varme ska ni veta! jooo, gissa vem som ar kand som pink aven har!haha! jag fick till och med email och facebook av en vaktare i 50 arsaldern pa taget i natt ! hahahaa detta ar ett sjukt skont land - vader - manniskor !

Bye bye bye bye bye bye bye bye bye bye

nu ar det dax att skala in det nya aret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar