torsdag 6 januari 2011

Fortfarande Mandag!

ahh det va skont, trana vart det! push ups, sit ups, plankan och rygglyft fick det bli. the darkside laten var given!

D tog mig och P till the Swinning Pigs! haha ja vad ska man saga?! Marianns hemma i Falun skulle nog vara det narmaste man kan komma. Tjocka raggare, Pack. men det fanns i alla fall en het kille som var dar! aha kul var det att se! Sen drog vi hem till Gemma och hamtade en rabettkupong till Marapana World som vi ska till pa tosdag! Det ar ett vildt zoo typ!

D haller pa att kora P tillbaka in till perth och jag haller pa att packa min strandvaska - handduk, vatten, solkram, banan, notter, hatt, mera notter, lasbok, och musik saklart + lurar! P3 dokumentar - bombmannen ar vad som forsegar i mina lurar nu!

Solen stralar, alla moln som tidigare idag har tackt himlen ar nu borta, havet glittrar, vagorna strommer in mot stranden och jag njuter till fullo av min egna tid i friheten!

later....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar