torsdag 6 januari 2011

Mandag 2 Januari 2011

Sofflage, mint te, molnigt, blaser, as varmt. Doch P lagar frukost ( stek med fetaostsallad) Weird! hahha urchapurch tro det eller ej men jag langtar fan hem! hur nu jag skulle kuna langta hem nar jag ar ute och reser, jag ar lika forvanad sjalv.. jo men visst siddu.. igar var det as varmt 32 grader varmt, stralande sol och valet var givet - Stranden. bada, sola, sen akte vi till Fremantle (det ar det stallet som jag hela tiden har glomt vad det heter) stallet med skumma manniskor. jag kakade 9 hours lamb, och det anda jag tankte pa var Island - slakthus! Bla HAHA! i lordags kvall var jag hemma medans Dakte och hemtade P, jag chillade och sen gick jag ut och tog en 2 timmars promenad efter stranden och bara rensade tankarna fran all engelska och alla intryck det senaste dagarna. sa ska med lite alone time! men nu ar det sa mycket folk runt mig sa jag blir helt snurrig av all konsentration pa att fatta vad de sager med den breda dialekten! och jag ar sjukt oaktiv sa jag far panik snart! haha inte var att inte trana lixom...

jag kopte en massa souvinirer igar i alla fall och ett par as snygga bojer! BIG LIKE!

sen pa kvallen igar sa var vi till Perth dar Holly, Jonis och Rob bodde forr for att traffa Ps vanner! De var as trevliga och vi bestallde FishandChip i mangder som vi alla delade pa stranden, det var backsvart ute och vi satt dar, kakade, drack ol och tjatrade! sjukt mysigt! Na nu maste jag borsta TANDERNA! naaa fan ska nog trana, det ar nog det som behovs!!

Hojjj! med tva prickar over oet! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar