torsdag 6 januari 2011

Onsdag 5 Januari

FUCK !


Jag har blivit beroende av socker igen! suuuuck! INTE OKEJ ! ! !

all jadra timtam och cola! blaaaa, det ar ju inte ens gott... jag tanker hela tiden pa sotsaker! leniiii I know how it feels agien! Mitt humor (prickarna) och min energi ar som en bergochdalbana, upp, ner upp ner upp ner! magen ar as svullen, den gor ont! hahhaha gud va kul att avvanja kroppen vid socker igen nar jag kommer hem! stackars kropp som verkligen inte ar vann vid all denna socker intag! den ar i chock!
WHAT EVER!!


igar var vi till Fremantle igen och kakade med P och hans kara vanner! Valdigt trevliga ar vad dem ar! :) Seafood pasta var jag sugen pa och till forratt korde jag pa musslor! MUMMMMSSS!!! lite vin och massa kackel vart det! NJUTBART!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar