torsdag 6 januari 2011

Tordag 6 Januari

Igar hade vi det sjukt roligt! forst var vi till frisoren med Ds huvud och HAHA, de var inte alls na bra! de slarvade och slafsade och tjopp sa var hon klar, folie slingor, med start pa E4an och slarviga och orena indelningar sa jag fick halla mig for skratt och uppfrashningen av toppana, vad fan holl de pa med?? hahaha skulle jag gora sa pa skolan skulle Tom fan be mig ta mig en funderare om det verkligen ar FRISOR jag vill bli eller en kassare variant av frissa! ne jag skulle nog inte klassas som nagot av dera! HUA! hur som helst sa syntes det ingen skillnad pa fore och efter!

Sen har vi varit hemma och stor stadat hela huset, jag tog at med dammsugaren och korde inte bara av golven som man brukar go?! eller har jag fel? haha jag korde golv, vaggar och tak ! hahha LITE MYCKET spindelnat ma jag saga! hahhaha! En dag med sjukt mycket skratt ! hahahahhaa!!! Sen kom pappa Jordan hem oxa och jag kan verkligen forsta varfor Danielle och Donny har san sjukt Humor (utan prickar) ! herre javlar vad jag har skrattat! Assa nar de tre satter igang kan jag lova att man bara skakar pa huvudet och skrattar! ;)

Jag stod for middagen denna kvall - Eves speciallitet - paprika, lok, morotter, fetaost i ugn och potatis saklart MEN Australensk potatis ar inte som varan hemma markte jag for efter 60 minuter i ugnen pa 200 grader var den fortfarande ra! sa den plockade jag bort. till det serverade jag kyckling och adelostsas saklart! love it! men sasen skar sig and dont ask why!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar