söndag 2 januari 2011

Bakis 1 2 3

Nu ar det ett nytt ar! det ar den 1 januari 2011! det var sadar igar om jag ska vara arlig! det blir lite mycket med massa ozzy folk som pratar saaaa fort och hela tiden och sjukt med slang! hahah jag hinner inte med och det kanns lite oartigt att saga vaaaaaaa?? hela tiden! haha! hard to keep up you know! det ar roligare att vara fa for da fattar jag aven om de snackar fort! men inte ar jag ledsen for det eftersom jag fick en kyss av min forsta ozzy-man! haha gemmas bror och det var mest bara for att nu kan jag tjecka av det! hahahahaha det var sa kul for jag sa bara, i have never been kissed by a ozzyman before. och utan att jag hann blinka sa kysste han mig! hahahaha!!!! weeeeerd! de funka! sag de fuuunka! ;)

ahhh jag langtar faktiskt hem till min sang.. och ju varit i norge tva veckor innan jag akte hit... long time no see! jag langtar tills jag kan slappna av, jag gar pa helspann hela tiden och haller konstant utkik for spindlar! haha gud det ar lite jobbigt faktiskt, toabesok och sova ar det som ar varst. jag gor det absoluta nodvandigaste jag kan pa tjota for att skynda mig ut innan jag hinner de nan spindel.. sa min mage gor ont kan jag lova.. och i natt tog det 3 timmar innan jag kunde somna for jag flog upp ur sangen vid minsta lilla kikel pa mina ben for jag trodde det var na djur i sangen! hahahhahaa jag har na fel!


detta ar nog min varsta hangover ever! jag har spytt hela natten och massa idag pa dagen! faan assa jag drack inte mer an jag drukar men den har varmen assa ar inte att leka med! vad ska jag saga? perth cup stod pa agendan idag! det ar ett stort hastrece! det ar som en stor festival typ fast man tittar pa hastar som springer fort och tippar.. normalt sa ar detta en grym dag med massa alkohol och sol och vanner! okej det var masssssa sol och vanner men jag och D trodde vi skulle do. det var latt dagen fran helvetet! vi kunde inte rora oss for vid minsta rorelse sa var maten sen dagen innan pavag upp! BLAAAA! vi akte hem och sov! sen drog hon in till stan och hamta upp en van och jag tog en tva timmars promenad langs stranden! underbart! skont att fa lite engen tid och att fa rora pa mig lite! har lite abstinens har utan traning och D som inte tranar alls pa semestern! hahahahaha!!!!

1 kommentar: