måndag 18 april 2011

Cant get you of my mind!

hahhahaha !! God damn! svin länge sen jag blogga ju!! Bloggsvacka kallas de!

haha!! ne men har ju fullt upp nu när man har en man att spendera tid med! haha! underbart är det i alla fall! så ni får ursäkta mig lite! höhö!!

Ja det har jju hänt lite grejer kan man säga!!

Är inte på rock it alls längre, så de är ingen ide att boka nå tider på mig där i alla fall! men denna vecka har vi praktik och då har jag fått plats på SamSara! som verkligen är kanon! jag har haft 3 klipp kunder och massa nya rutiner, kunder, anda, kollegor, musik, produkter, tänger... You name it!

men jag fick äran att prova deras soldusch, så de får bli i morgon! Nice! passar väl perfa till denna helg! ;)

Detta är förra veckans klipp och Färg!


Jag fixade Erica i Ettan! gött! Nöjd vart hon! :D




Idag hade jag tre stycken kunder på Salongen! känns Riktigt bra att få visa upp lite var jag kan! :D kunderna vart nöjda och min handledare så nöjd ut, så de känns fint! lite små fix bara + tempot så blir de nog kanoners! :D

Konsentrationen har varit på topp idag kan jag lova, vilket resulterar i död i soffan - migrän på väg! damn!! sova och dricka massa vatten för att ladda batterierna tills i morgon! Ny dag - nya utmaningar! :)

Like it alot! :D

P!nk – 'Cuz I Can

ÄLSKAR DETTA VÄDER!!! mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar