fredag 22 april 2011

Loving it!



Jag och mamma tog en liten cykeltur hem till Öja!





Nu sitter jag här på verandan och tittar ner över Siljan, och dunkar
Stevie Wonder – Master Blaster (Jammin') , liten speciell känsla måste jag ju erkänna att jag har där inne i mig! Mitt gamla hus, gamla minnen, sommarfester, alla gånger vi åkt ut med kanoten och chillat, nu är det mammas hus.

Ett nytt kapitel i mitt liv har börjar och det känns väldigt bra! Avslappnande och helt underbart!

Så skönt att vara ledig och bara kunna vara här och chilla!


Mamma kom ut med lite hemmagjord saft och lite blodapelsin, mums!


Gullmamman!





Grymt bra låt - Wyclef Jean featuring Paul Simon – Fast Car - Album Version featuring Paul Simon


Detta fina vinsätt fick jag av min lillebror nu i en lite försenad julklapp! :D så jäkla gullig!


burr burr nu börjar det på att bli lite kyligt! in och hämta Filt! DET ÄR VARMT! hahaha

I morgon väntar ett äventyr, utflykter, skrot och tok, Vänner, grilla, fett bra snack!

Later dude!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar