tisdag 3 maj 2011

AnnanDagPåsk






har jag börjat skolan igen och är tillbaka i min vardag? hmm, haha JA!! det är ju därför jag aldrig hinner skriva! men förra måndagen, annandagpåsk, dagen började med en promme med bästa Haga, det var tänkt att vi skulle fika, MEN. de var lixom en 3 meter lång kö utanför fricks.. så de var bara att fetglömma!





mysig promme ut på långbryggan och massa bra snack, uppdateringar på livet och allt däremellan! Jag lekte turist och plåtade Isberget konstant! haha, väldigt mysigt att isberget är tillbaka.. har nog inte sätt den sen jag var liten och var dit med mormor!





Sen så körde mamma och Håkan (simon) mig till Bjurs-linda-bästa-skrutt-snuffan-ever! eller jag körde såklart dit, (måste ju passa på när man har bil). Jag behövde massa linda energi och det fick jag!



Vi gjorde så klart det traditionella grejerna som gå till affären och handla, hämta pojkar, leka med grabbarna, denna gång hoppade vi stuttsmatta som bara den! svin kul! sen så klart äta super god mat och det bästa av allt! BAKA BULLAR!! linda håller ju på att lära upp mig så jag blir en bra bull-mamma en vacker dag! sweeet!!


om ni undrar vad jag gör med vinflaskan så är det som här här va, att linda har ju bara en kavell (och den tog ju såklart hon till sig) höhöhö





Fina sis!


Resultatet av dagen!! MUMS!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar