lördag 11 juni 2011

Sjukast!

HAHA vad hände? jooo började jag jobba igen eller? hmm, jappp!! så blir det med min bloggtid då! skola, jobb, vänne och mannen är det ända jag hinner med nu för tiden... hahha vad hände med träningen och kosten och bloggen?? how knows?

What ever!

Vi har ju haft en produkt säljartävling i skolan, och gissa vem som vann den då?! haha! moi!! och två kom Magdalena och vi vann en tripp till stockholm och skulle få gå på en 3-dagars kurs som Självaste Joakim Roos höll i. För er som inte vet vem han är så kan jag berätta att han är the biggste of them all inom frisör tävlingar! Han har tävlat effektivt i, hmm vad var de nu då? typ 10 år i 11 olika grenar varje år, och nu jobbar han som domare och så håller han kurser i tävlingsteknik. Så är det han som har coachat finska landslaget och sett till så kina kammade hem VM-guld. å gud vad han håller på!!





hur som helst så var vi och Milka (vår lärare) på en kurs som han höll i Stockholm! Sjuuuuuukt intensiva dagar.. onsdag 9-23 45min lunch pause, thats it! torsdag 9-22 30min lunch pause! enda sekundrarna på heeeeeela dagen vi fick vila var lunchen och de var inte så mycket att hurra över, men herregud vad vi har lärt oss mycket! jag tyckte det var svin kul!

Så här var vårat utgångsläge!





Milka fönar och klipper in sin docka!



MITT RESuuuuuuLTAT







Nu kommer jag sova gott! i morgon bär det av till Rättvik! Lillebror och kusin Marcus ska konfirmera sig i morgon!!

HÖÖÖJJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar