torsdag 4 augusti 2011

Gotland






underbaaaart!!

älskar Gotland, lovley!!

nu är jag hemma efter en massa flängande i norden, falun, gotland, falun, borlänge, norge, kragerö, oslo, gotland, faaalun! Home! jag har haft det väldigt bra men jag har ju saknat mitt hem, min säng, mina vänner... myyys!

skolan har börjat och idag hade vi ekoonomi! BOOOORING! men så nödvändigt. lena, du borde lärt mig lite mer om pengar, inte okej! haha..

sen besökte jag min bästa salong samsara, kramade alla och massa catch up. jag går ju ut skolan snart, 9 september, shit kändes som de var igår jag började där, men nej, ett heeelt år har gått... och min lärlingsplats är inte riktigt klar än så det blir massa jobb i norge i höst så jag får ihop lite cash... så passa på å klipp er nu medans jag har nå tider..

och kors itaktet!!! jag och simon så flytta ihop! underbart, såå underbart! åh wilhelm ska bo med oss! jag och två karlar, my god. men jag tror de blir skita brraaa!!

nu luktar jag usch - dax för en dusch. jag och bästa marika har tränat för fullt... GRYMT!


höööörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar