tisdag 9 augusti 2011

Jajemän!!



Nu ska jag bli sambo! för jävla fint de! Jag simon och Wilhelm! haha underbart! lägenheten är nu uthyrd! SWEET!

nu är de bara jobb kvar då! haha!

idag har det varit en väldigt intensiv dag i skolan. vi har haft kunder och jag hade först en permanent som jag höll på att bli galen på, jag tycker faktiskt om att rulla permanent men idag gick de inte så bra! svin kort hår för bauta spolarna som jag skulle trycka i. men slutresultatet vart kanon! sen hade jag en klippning! jag älskar när de går bra och de gjorde denna klippetekluppen! fick tillochmed 20 kr i dricks av båda! nice!

nu ligger jag död i soffan med sprängande huvud och funderar om jag ska palla ta mig till Må bätte och köra lite Combat! MARIKA vart är du när jag för en gångs skull vill köra combat??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar