söndag 14 november 2010

infobomb!


jaha!! hejj på er! bloggtorka eller på tok för mycket att göra! same shit tror jag! haha och har jag tid att skriva nu då? haha neeej! suck!

*sen sist så har jag varit i norge! herregud, säger jag bara! men det ger pengar så det får duga!

*inflammation i fingret - morfin - men nu är de oxå bra!

*Farmor stroke - men nu bra!

*Sandra oxå inlagd, en svin elak halsfluss, intokad - men nu bra!

*Varit med L på akuten - men nu oxå bra!

*jag varit sjuk - men nu bra!

*Tränat och inte tränat - men nu jävlar!

*har varit barnvakt åt mina kusiner natten till idag - jätte kul! jag och wille + tilda och en kompis! :D

*nu har jaG precis käkat världens godaste mat - gravadlax, potatis och gräddfilsås med räkor och rom + ett super gott exklusivt vin (som jag fick av moster som tack för barnvakten) herregud vad gott! jag toppade det hela med en romantisk komedi - how to lose a gay in ten days! love it! :D

*nu har jag lagt upp världens tränings schema ! nu jävlar!!!! burn burn burn!


nu soooooooooooova! sen i morgon bitti morgonpromenad! :D


Nattiiiis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar