fredag 26 november 2010

Love it !

Jag har praktik idag som ni kanske förstår! haha! jag älskar att vara här verkligen! Jag känner mig avslappnad till 100%! haha idag har jag servat Anna! haha jag har städat och packat ihop alla Ed Hardy kläder nu, för nu ska de bort! ;) jag har ställt i ordning skyltfönstren och jag är sjukt sugen på att köpa våran HH simonsen värmetång som är stållila! det gillas! ikväll blir det till att ta det lugnt och i morgon är jag här på Salongen igen! myssit!

Om två veckor drar jag till Norge för ännu en svin hård vecka med massa jobb inom den fantastiska norska sjukvården, (som jag skulle kunna spy på). aja! de ger cash så orka bry sig! NOT! Jag kommer hem 1 dag innan jag drar till the down under så jag måste lösa det här med tvättid,så jag har lite rina kläder när jag åker! :) ska blir så löööövely, 18 dagar med soooooooool! Härligt! Exakt ett år sedan jag och Danielle sågs så det ska bli väldigt roligt! :D

Jag lä ska införskaffa mig ett bra schampo och conditioner som skyddar min kaluffs i den Australiensiska solen och värmen!


Nä nu lä jag STÅ, GÅ, LE ! HÖÖJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar