tisdag 16 november 2010

novembraaan!


November! jag säger bara det, november! suck! haha ! jag är så sjukt styrd av vädret! wtf??!! inte okej! haha men ja så är det! och november är ju inte känt för att vara den soligaste och färggladaste månaden direkt! och det är ungefär precis så jag känner mig inombords. inte är det kul heller! varje dag är en motgång nu! jag är inte den som klagar men asså, nu är det inte kul! jag känner inte heller att det går bra i skolan, är jämt så trött och grinig, jag har ont i huvudet varje dag och undrar när jag kommer råka slå nån som irriterar mig! hoppas det inte händer! haha fy fan säger jag bara! och inte nog med det så blir jag ju så arg på mig själv för att jag är så negativ! ond cirkel! enda gången jag känner att jag är på riktigt bra humör är när jag tränar! :D

halva månaden har gått och nu får det vara nog! hahaaaha! så jag har bestämt mig att inte vara grinig längre! så what to do?! jo en vatten flaska varje lektion så jag håller vätska nivån! och sen gäller det att göra små saker som får mig att må bra! så i dag har färgat mitt kära hår vitt igen! :D i morgon blir det träna som fan! sen ska jag klämma in en solning, på fredag kanske?! leni sola??

Lördag Rock it på dagen! och sen blir det klassfest! alla är en färg och så ska vi klä ut oss till den färgen ! haha jag är svart! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar