måndag 22 november 2010

No More Alcohol !

- no more alcohol! huuu!!! jag var inte ett dugg bakis i söndags men idag när jag skulle träna! huuhuu! kroppen löd mig inte! svettades som en gris och vart helt slut för ingenting! inte okej!!! alkohol förstör kroppen! nu har jag fått det bevisat! -AJ!

men tummen upp för Ewe i alla fall! hon var grymt bra! vi hade boxning i skolan idag och ewe var min motståndare! hon hade aldrig boxats förr men jag tyckte det gick super bra för att va första gången! ;)

Min lilla U är sjuk idag och M kör pump it på måndagar så då håller jag mig i gymmet och kör sten hårt med Crosstraniern! det blir fint de! eftersom jag missar 75 box så blir det 75 min cross! bara å köra! :D
nämen nu vart M lite sugen på crossen endå! haha så bra då!! BURN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar