måndag 21 juni 2010

Bompbåbåmp!

Eyyy!

Sitter på jöbbe! Boooooooooring! Båmpbåbåmp!! Tjofaderittan! Första natten av 4. The Voice webbradio håller mig vaken! Like it a lot! :D

Igår vart det lite partajj! Jag och Leni drog till Emelie och kollikoolade lite innan vi (lata människor) hoppade in i en taxi och åkte upp till knoppen! Nises! Där var de skojj och jädrar vad de var duktiga på att dricka baccCCcardi razzZZ.. (blä om du frågar mig).. Men skoj var det! :D Vi hamnade på "åh" och gud var det kändes trist! Vi hade kul... men anledningen till att det var trist var att det var sista kvällen på min lilla mini semester, I Falun, nu börjar det... Tiden då jag känner mig låst... Fucking hate it! Jag vill känna mig fri, att jag kan dra vart som helst när som helst, hur SOM HELST! men icke! nu börjar jobbet! Kommer jobba på sjukan hela sommaren (thank god, bara 6-7 veckor) Sen börjar skolan! Suck! På det med!

Hahaha gud vad trist jag låter, kan bero på att det är så jag känner lite just nu! men det blir bättre! eller?? När jag säger suck efter att jag säger att skolan börjar, är för att jag bara vill vara klar, färdig, pang, POFF, nu är jag frisöör!!! UTAN PLUGG! men nooopp! ska plugga 1 ett år innan jag ens kan börja fundera på att åka någonstans, jag kommer inte vara klar efter ett år, ni vet, de är praktik, gesell and so on....

MEN, haha, praktiken tänker jag göra utomlands SÅKLART! Australien står högt i kurs, men Usa känns inte så dumt heller... men som sagt, ETT ÅR KVAR! Det går fort! :D

Sussa Sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar