onsdag 23 juni 2010

Dancing on my own

Sitter jobbet och gör natt 3 av 4! Eftersom vi inte har så hemskt mycket att göra på nätterna så blir det lätt att tankarna flyger i väg, till en annan plats, man funderar och spekulerar..

"Det är så roligt att jag har hittat några guldkorn som är väldigt lika mig. Impulsiva, aktiva, rastlösa själar som är bekväma i det, och för att inte tala om dumdristigt envisa haha... på både gott och ont. Dessa människor växer inte på träd ska ni veta, jag har letat och letat! ;)


Det finns några saker jag inte gillar, som faktiskt är fruktansvärt KASSSST!


Som ex:*Känna förvirring * Inte förstå * Att vara sjuk * Ha "ont" i magen(ännu en oklarhet)


*Lyssna till sitt ego * Negativitet * Ett av det värsta måste också vara att enbart göra saker för en annan, fast man egentligen inte vill * Eller kanske ännu värre, att Nöja sig, trots att man vet vad man vill, hur man kan ha det och att det Går att ha det på det viset man vill... men ... nej, man nöjer sig. Vad är det?! Egoistiskt, dumdristigt, elakt mot en själv och den andra, fegt...?!


Snacka om att Ge Upp! Ge upp hoppet, livet och allt... hur går det sen?


Det kommer aldrig bli bättre när man redan kommit dit... sämre blir det, du blir bitter, arg, ledsen, försöker fylla livet med "tillfälliga" givande saker, men till sist ... ger du upp...allt. Vart står du då? Vad händer när det allvarligt blir försent?...


Eller så har du rätt. Du ger allt för att "rätta till" det livet. Du lyckas, du är lycklig, du har aldrig mått så bra. Du fylls av en enorm livsglädje, du ser en framtid ... ÅH vad skönt, vad roligt, det bästa som kunde hända!... Nyfiken som man är * Vad är din framtid, hur ser den ut förresten?


Jag ska vara * modig * positiv * ha en fantastisk magkänsla * ha en klarhet * lyssna på mig * aldrig nöja mig! * jag ska vara god mot mig, och dig * Jag ska ge upp nu... av helt rätt anledningar * jag ska vara din vän, alltid * "


Nu ska jag återgå till nattajobb! hahahaa! Eller snart!

vad händer i helgen för er då? ?

Själv har jag ingen koll! Har flera alternativ men inget är bestämt än! Det visar sig hur det blir! :D

Bye Bye....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar