tisdag 1 juni 2010

Lefkas!

EYYYY!!! nu e vi framme!

kom fram vid 00:30 i natt, sjukt trotta! vem borjar inte da de forsta med och packa upp alla saker, och sagar "Fajsooo, nu kor vi ansiktsmask, bodyskrubb and you name it!!"
HELLL NOOOO!!! sova???!!! hahahaha

i sondags nar jjag kom hem sa valkomnade lenis mig med att spotta ett tuggumi i mitt ANSIKTE!!!! hahaha WTF????

- OJDA, sager hon! hahahahahhaaa

Vi sag framemot en underbar start pa minisemestern med en stickande sol direkt i ononen pa morgonen och att titta ut ur balkongen pa hur vackert de ar, och vad ser vi om int annat an moln och INGEN SOL!!!!! 19 grader!! ar vi kvar hemma??? vet inte!! hahaha

nej men vi kladde pa oss och har gatt en tur i byn ! valdigt vackert!! :D vi bor jatte fint! vi tog en promenad pa stranden och vad se vi da? jo en vildhund.. och jag berattar for lena om alla skabbhundar i thailand och hur farligt de kan vara! att man inte ska ta pa den! OCH VAD GOR HUNDEN DA?!!! JO han vill leka!! LEKA LEKA! och hoppar upp pa lena och biter i hennes klanning och ar JATTEJATTE glad! lena skriker GAAAAAHHHHH FIA HJAALLLP ! TA BORT DEN!!!!! hahahahahahahahahahahahahahah sa de var val bara att gora de da! superwomen.. hahah om ni laser lenas blogg sa for vi se vad hon sager om de hela! hahaha

Ahh GUD!! nar vi ar pa arlanda sa tittar vi upp pa skarman och ser att de star final call! RUN! nar vi kommer dit sa sager lena till vardinnorna som slapper in oss pa planet!! "- hurruni hinner jag springa bort och kopa en macka! jag ar verkligen JATTE hundrig och jag vet inte om jag kan vanta tills vi far mat pa planet!!! " De tittar lite skumt pa oss och sager "-ni har 5 minuter pa er! SKYNDA!!!" hahah de ar min lena de! sa sjukt hundrig Allways! love her!

Imorgon ska vi aka bat, vi ska se massa oar och sola och bada om det ar sol vill saga! nar vi kopte den turen sa sager han mannen att vi maste skriva upp varat nummer sa dumma som vi ar sa ler vi bara och skrattar och lydigt skriver upp MITT nummer.. lite senare sager han gubben att " -vad ska ni gora ikvall? vill ni ta en drink med mig, jag hor av mig direkt nar jag slutar sa kan vi catch up! hahahahaa WHAT???? nee gud! lena var sa upptagen med att ata sa hon fatta inte ens de! haha herregud!


bilder kommer senare! :D

later....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar