torsdag 24 juni 2010

Glee


Min Man!





Glee mina vänner! Jag säger bara GLEE! "Nörd" är ett väldigt använt uttryck för att beskriva en viss söt vän som jag har! Jag måste nog erkänna att jag oxå till hör denna kategori!




Glee är en helt FANTASTISK amerikansk serie om high school ungdomar som ja, är med i GLEE, de sjunger och håller på och fjållar sig. Helt sjukt tjejig serie! Det är såååå sjukt bra!
hahhaa EM du vet vad jag talar om! Helt otroligt! MY GOD! jag finner inga ord!


Det spelar ingen roll hur nere jag känner mig, eller trött, eller ja ni vet hur man känner sig ibland! så blir jag alltid lika LYCKLIG när jag tittar på Glee! Jag Ser avsnitten om och om och om! Jag skrattar oavbrytet, Jag blir varm i kroppen, och glädjen bara sprutar, Jag gråter även som ett litet barn när det är sorligt! hahhaahahaaa!!
Nörd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar