fredag 11 juni 2010

Gud vad underbart...

... Jag vaknade av att Shpresa ringde i morse och ville bjuda mig på en Födelsadagsfrulle (Jag fyller år på Söndag)... upp och hoppa så var jag igång! super god frukost !

Vi överraskade leni med en passionfruktscheesecake och en latte! hennes favvo! :D

Sen var de bara att att palla mig hemåt.. hahha har packat upp hela lägenheten nu så det är ett underbart vackert hem nu! Plus att jag varit och handlat mat så kyl-frys-skafferi är proppat nu! och allt är handlat för min lilla födelsedagsförfestfest i morgon! mina vänner ni alla är så välkomna så!! :D wiiiiiiiiiiiiiii dansa och toka oss! vilket vi är bäst på!

nu är jag så proppmätt... har ätit en super god kvällsfika, fäboknäcke med keso-paprika-rädisor och fil med super god musliiiiiii!! SLURP! :D

Imorgon blir det till att baka massa till kvällen!

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar