söndag 6 juni 2010

hello from lefkas

hej pa er sotnotar!

Sitter pa ett cafe vi havet och dricker bubbelvatten (mums) :D utsikten ar fantastisk, turkost hav, segelbatar mm vi alskar det :D manniskorna ar helt underbara! Jatte trevliga och vanliga! Leni sitter brevid och pratar med sin mami i telefonen, hon ar sa sot.

Igar var vi ut. Det var en riktigt lyckad kvall, jaklar va skoj vi hade. vi har traffat en underbar manniska som heter nick som vi har ungatts med varje dag sen vi kom (han gor leni sjuk) han tog oss till lefkas stad igar natt (vi bor i byn nidri, 20 min bort med bil). vi har in pa en club dar och skakade vara rumpor! ojojojOJ va roligt de var! Jag maste erkanna att jag har tittat min overhuvud pa musik! herrejavlar! han ska fa branna en skiva till mig! Latt besta dansgolvet var ju saklart i bilen!

Igår blev leni som en 13 åring igen ;D vi träffade en WILLIAM( ni som känner henne BÖR veta att hon avgudar det namnet) så ja, hon blev helt till sig, som en 13 åring My god!


NU ska vi fortsatta njuta av den sista tiden som ar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar