måndag 31 maj 2010

FALUN

nu är jag hemma i falun! :D

kom hem nu på eftermiddagen !
Började med att äta en grymt god lunch i Sälen! MAT!!! JESUS vad göTT!! :D
Sen tog vi ett stop hos mami och kramades lite och vidare förbi moster Ylva och kramas lite där! sen sista stoppet var Falun! hemma i min nya lägenhet som jag har gjort beboelig! väskorna från Norge är upppackade och nya halv tomma väskor väntar i hallen för att åka till sthlm och flyllas och sen vidare till grekland i morgon kväll! så underbart!! efter dessa 400timmars jobb ska de bli sjukt skönt med hellas som vi i norge kallar grekland! :D




Det är SOMMAR i Falun!!! herregud vad skönt!




Nu har myst med lena och hon har proppat i min en HELKEBEB, GLASS OCH CHoKlad! my god vad mätt jag är!!!!!


Hellas i morgon ! SWEEEEEEEEEEEET

PUSSS SEEE YA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar