måndag 10 maj 2010

Im all gone!

hur mår ni??
Jag mår bra! lite sliten bara! Jag har jobbat som ett as! hahah antar att de är okej efter 140 arbetstimmar på 10 dagar att va lite tlött.... hahaha ;)

Därför jag har inte haft en sekund över till datorn! suck! hahah men jag blir rik! thats the point! :D LOVE IT!

Jag saknar alla så mycket där hemma! SKYPE!!! :D

HAHAHAaaa det är nog många som undrar vad fan jag håller på med!!! hahaha
Jag är i Norge och jobbar som en galning denna månad!
Jag befinner mig mitt ute på en åker 8km från Hamar. Jag jobbar som hjelpepleier åt en person med respirator i hemmet, vilket funkar bra!

Jag var rädd för att det skulle vara ett självmordsuppdrag som mina kollegor här kallar dessa uppdrag för! hahah vi är tre svenskar som arbetar för samma bemanningsföretag som är här och sliter...! vi får ett sms av ambio (bemanningsförstaget) där man får ett uppdrag på si och så länge, vill man ha det så är det bara att svara på smset och åka... de betalar resor och boende! KANON! haha de lever så här.. helt sjuk! Är här och jobbar röven av sig i typ tre veckor och sen kommer hem och är hemma i 2 veckor! Plus att de har familj hemma! helt otroligt!

Jag kom hit 28 april och stannar nog till 31 maj. Thats it! hahahaahahah de får räcka! jag träffar inte någon annan än de jag bor och jobbar med... ahahha finns inte tid för annat än att jobba och sova, jag har ingen bil heller och det är 4 km till jobbet så de är super bra motion (TUMMEN UPP) när jag inte har friskis här och inte tid för att ligga på golvet och göra sittups! :D hahahha, jobbar lixom 15 timmar per dag oftas och ibland 7 timmar, och ALLA dagar i veckan! :D

Jag som är så sjukt sällskapssjuk och spontan och vill hitta på tusen saker hela tiden ligger i sängen som ett koll när jag är ledig! hahahah NÄR JAG KOMMER HEM BLIR DET MASSA AV mys, gos, Falun, dans, SKRATT, tok, Stockholm, Kollikoll, umgåssssss, dricka, ÄTA, promenader, friskis och tusen andra saker! :D

LENA!!!! herregud vad skönt att kackla med dig idag söto! Måste bli mer sånt!

Jess: vad hände? glömde du ringa? hahahahaa misss u!!!

Sandra: Skype någon dag! mycket att prata om kan jag tro! keep me update! hahahahahaa

C: hur går de????? misssss u!!

MO: Hur går de??? NORGE!!! fan va KUL!!!! ring så fort du skaffat ett nummer snygging!

Nisslas: hur går de med vuxenpoängen DUDE! HAHAHAHHAaaa :D söto

Bilder från my hood här på åkern kommer soooooon! :D


BYEEEEE :DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar