torsdag 27 maj 2010

"de håriga männens och finanskrisens land"

... som Mo så vackert kallar Grekland! hahahaa Jag och lena ska fara dit på en underbar och oförglömlig semester ! vi åker den 31 maj! very soooooon!!!


Gu jag trivs så sjukt bra här i norge! känns väldigt trist att lämna! de suger lite att jag har skrivit på papperna på jobbet hemma över sommaren! Jag hade lätt stannat här sommaren ut! De vill ha mig kvar här och jag vill ha dem! hahaha :D

Tränat - CHECK! var ute på en joggingrunda och sen la jag mig hemma på gräsmattan och gjorde massa sit ups, ryggövningar and so on! - SJUKT SKÖNT! har lixom inte hunnit med de här!

Idag har jag fått besök av Gotte som är och hälsar på linnea i Lillehamer egentligen (40 min får Hamar) han är här på lite jobb sökande! :D vi har haft massa tok för oss idag! han kom lagomt till Katariina slutade jobbet så efter hennes kalldusch hahahaha satte vi oss i bilen och plockade upp P så har vi checkat out Hamar! vi var på en super fin utsiktsplats så vi såg ut över hela Hamar och sjön, sen fick vi se P gamla skola (mycket intressant) haha, stranden, vikingaskeppet och massa mera!

jag har helt enkelt haft en grymt bra dag! :D med massa tok, bus, vänner, SOL, och utflykter! :D

Nu sitter jag på mitt BÄSTA jobb och chillar = jobbar natt! hahaahaa

På söndag bär det av hemåt ! mys och tok innan måndagen = grekland! :D

Later....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar