tisdag 18 maj 2010

A day off

Ledig idag! Så skönt! haha de är faktiskt min första lediga dag! Fast jag har ju jobbat natt så jag sov till kl 15. Men tanken av att veta att jag är fri till i morgon bitti är skön!

Min älskade Lena har börjat packa upp min lägenhet! underbart! hahahahaaa hon måste ha väldigt lite att göra, när man erbjuder sig packa upp de! hahhaha!! SWEET! :D Skönt att komma hem till ett hem och inte bara ett rum men tusen kartonger! haha! Måste bara ta en sväng till stockholm och tömma det sista! köket och min spegel (spegeln är jag i stort behov av om jag ska kunna öva mina klipp skills) :D

Det är bara 11 dagar kvar tills jag kommer hem! GÖTTMOS!

Idag ska jag nog bara chilla, laga god mat (jag har ju handlat) det blir nog korvstråganoff med ris eller pasta! :D

JESS: ring igen babe! :D

Bye Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar