fredag 14 maj 2010

Follow you dream!

Världens bästa E har kommit in på en filmskola i Carlifornien!!! hon drar i juli! fan vad skojjj! älska!!! underbart!!! jag är så sjukt lycklig för hennes skull!

Jag älskar folk som vill förverkliga sina drömmar! man ska tro på sig själv och göra det man vill! Var inte Rädd!!! GO GO GO!!

Många gånger har jag känt att jag inte vågar bli frisör, för att jag är rädd att det inte kommer bli som jag har tänkt mig.. att det kommer vara tufft och att jag inte kommer bli någon bra frisör... FUCK THAT! Det är bara skit snack! Go for it! kör på! Ska man komma dit man vill krävs det mycket av dig, hard work, uppoffring, svett & tårar, samtidigt mycket glädje, och man kommer träffa vänner, vänner för livet med samma drömmar och hard work anda ! Vill man lyckas så måste man satsa högt & Stort!

Livet är till för att lösa de svåra situationerna på bästa sätt!

Tänker man på de när det är tufft och man känner att man inte pallar mer så går det lättare!! Livet är en utmaning! Och helvete vad kul det är att leva! :D LEVA LIVET!!

Än en gång! Vill Man Så Kan Man!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar