fredag 21 maj 2010

Aptrött!

Nu börjar det komma ikapp!

Tröttheten efter 23 dagar jag jobbat i rad nu! plus en massa dubbelpass! men de är inte slut än! 10 dagar kvar! Sen home sweet home! fast jag skulle helst vilja stanna kvar här och jobba hela sommaren, och då jobba 2 veckor hemma 1 och so on! de hade varit perfekt! jag får ju stanna här om jag vill! de tjatar! hahah men jag har ju skrivit på kontraktet på 27:an innan jag for... eller jag gjorde de rättare sagt för ett bra tag sen! ibland kan jag planera! hahaha! :D

Jag jobbar natt nu.. vi har internet här i hemmet där vi jobbar så jag kan hänga lite här om nattan! Men trött är jag! hahaha snark! bara 6 timmar kvar! fint de!

Åhhhh jag pratade med älskade Jess idag! underbart!!!! Så sjukt gött att höra hennes röst! var ju ungefär 4 veckor sen jag pratade med henne i telefon! haha de är SJUKT !

Jag har börjat planera massa och jag ska göra och folk jag sak träffa när jag kommer hem! nu är de nära! :D strålande!!! :D

lä ska till stockholm och tömma lägenheten och hälsa på massa folk! nån som är på??? och shoppa lite där oxå!! :D

lenis snart kommar jag hem till vårat lilla krypin! :D

later....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar