onsdag 12 maj 2010

SUN IS SHINEING!

hahahhaa när jag skrev den rubriken gick solen i moln! haha typiskt burrr.

nej men ååhhh se här! nu kommer solen tillbaka! Lycka! :D


Jag tog med mig mitt liv (datorn, boken och vattenflaskan) ut i solen och softar! Njuter av min lediga tid i solen LOVELY :D

Hur mår ni?? vad har ni för er?



Min lilla solplats! :D blir de varmare och soligare så kanske jag kan få lite färg på min vita kropp här någon dag! jag får jobba på det! hahaha! :D




WOLLAaA!!!


MY HOUSE, Jag känner mig hemma med att bo i en timmerstuga med gräs på taket! Det påminner mig om Öja och när jag och P brukade klippa vår fotbollsplan! hahaha

Nu har jag inge gräs på gården eftersom det bara är grus och åkrar runt om kring, har man de inte där så får man ha gräset på taket! NORRMÄN!!!

Jag och Katariina nummer 1 och Katarina nummer 2 bor på andra våningen... vem som bor under oss är fortfarande ett mysterium... nummer ettan är i Svealand nu så de suger eftersom hon är grymt rolig, haha, men hon kommer tillbaka hit den 18 maj!

* gräs på taket - CHECK




My own!
Jag har gjort mitt lilla rum hemtrevligt! vi har inga mer möbler än två sängar, en soffa och två stolar! SÄG DE FUNKA! :D och de gör de! :D

Ni måste ju hålla med om att jag bor fint i alla fall :D, även om jag bor långt bort så är de mycket bättre än de kunde vara! (tummen upp)





KÖket!! MUMS! det är här all matlagas vad jag förstår! jag har dock inte lagat så mycket.... men idag slog jag på stort och lagade pasta med köttkakor som norrmännen kallar pannbiffar.. så lite ketshup! INTE KONSTIGT ALLS!



DEn grymt sköna soffan som jag och datorn vill ligga i hela min vakna lediga tid och bara chilla...
men det finns ett problem med det.. hahaha, vi har bara internet i halv huset.. Doohhh..

Fet


later.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar