lördag 15 maj 2010

FÖNSTERSHOPPING

Herregud vad jag ska shoppa när jag kommer hem!!

Hitta grymt snygga skor! jag har ju sett den förr hemma men här fanns de i tusen olika färger! shit asså! Jag ska seriöst köpa dessa aprikosa + Mörk lila + baby gula! KÄRLEK säger jag bara! :D




sen hittade jag en väldigt söt klänning som de inte är nå fia över huvudtaget men jag vill ha den för de! hahhaa








Och en basic T ----------------->






love to shopp!

Jag har köpt en grymt STOR resväska på HJUL!!! hahah de var verkligen i behov!! Jag reser ju en hel del och har bara en backpackrygga som har tagit mig över hela världen men den är lite dryg att bära på !! haha men nu har jag en rullväska! LOVELY!!



Ååhhh jag har kacklat med lenispenis idag! underbart! alltid lika uppiggande ! :D

OSTEPOPP är en gåva från ostguden!!! MY GOD!! LENA!! Jag lovar att köpa hem flera påsar till dig! jag kan inte tillåta att du går om kring här på jorden utan att ha fått uppleva denna smaksensation!!! GUDOMLIGT!!


Later....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar