fredag 14 maj 2010

Snart Börjar dEN långA efteRLÄngtade RESAN!

Nu har jag gjort 2 av 4 nätter! det går skit bra verkligen! :D jag jobbar med en as go människa, Agneta! hahaha hon är så rolig! :D Hon är svensk och jobbar som sjuksköterska inom kriminalvården! Så sjukt intressant! MY GOD! hon berättar en massa tok och sig och hennes jobb...

Hon har även jobbat på anstalter med ungdomar med kriminalitet och drogmissbruk. De sjuka är att det var de jag vill jobba med inom vården från början, det var därför jag blev undersköterska.. men var hamnade jag??!! hahaha jo Kardiologen! :D
men de är inte så dumt de heller!
I augusti skiter jag helt och hållet i vården för då början min resa, äntligen!!! En resa som kommer ta mig från en uttråkad undersköterska som dagdrömmer om sitt liv som frisör och som på fritiden klippet lite hår då och då. Som i hela sitt liv drömt om den stora världen, australien, usa, filmstjänor, catwalken, the best! Bli känd som en av världens bästa Frisörer! Wiiiiiiiiihooo
Mitt motto: Vill Man Så Kan Man!!
9 Augusti är det skolstart för en av Sveriges bästa FRISÖR utbildningar där jag är antagen! WOOOHHOOOOOO!!! :D Gu, jag är så pepp! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar