onsdag 19 maj 2010

SOL ! ! !

Helt otroligt ! idag har vi haft strålande sol!! och VARMT!!! säker 20 grader helt plötsligt! har dock jobbat 07:30 - 22:30 men jag har smitit ut i solen och blottat mina vita ben ändå! UNDERBART! :D jag har jobbat så hårt och bra fick jag höra idag så jag fick chilla i solen lite! hur bra är inte de?!! hur bra som helst! :D

Är det någon som vill komma och hämta mig i Hamar den 31 maj? mitt bemanningsföretag står för bensinen! :D hamar ligger 4 timmar från Falun! så de är inte så långt bort!

Hur mår ni??

Jag mår väldigt bra! :D Bor med en sån härlig människa och jobbar med väldigt trevliga typer! utom en som kan ta sig i röven! hahahaaa WTF! "DET" är ett svin! BLÄÄÄ

hur går allt för er hemma? strålar solen fortfarande?

Puss & Kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar