fredag 14 maj 2010

vad händer???

Idag vaknade jag av att det sprang en massa folk i mitt hus och en HUND! WTF???? hahaha jag gick upp och kolla vad fan de var som hände, eftersom jag var ensam hemma! (katarina 2 jobbade ju), men hahahahahhaa de var våran flummiga rådgivare på vårat bemanningsföretag och hennes dotter och hund + Katarina 2.. hahaha jag fatta ingenting!

De var här för att kolla på ett hus till oss.. vi bor för litet nu eftersom vi är tre stycken som bor här fasten de bara finns två sängar. Katariina 1 kommer tillbaka snart, vilket betyder att de blir lite väl trångt! no shit sharlock! haha!

Huset var hur skabbigt som helst och inga bra bussförbindelser.. så nej tack! jag har bara två veckor kvar så jag slipper flytta i alla fall :D min sista vecka får Katarina 2 bo på vandrarhem! HAHA! Skönt! :D

Lenis wtf? ringde du idag??? jag måste ha sovit som en sten! hahah jag vaknade inte och inte av att min älskade jess oxå ringde! och sms hade jag oxå fått! my god! jag som vaknar av minsta lilla! hahahahaa lite trött kanske? eller vad tror ni?

LOVVVEEEEE pusspsusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar