måndag 14 februari 2011

Det går bra nu!


- Leni, do you remember? första fikat efter jag kom hem !!!! mums!! Tycker dygnet borde ha fler timmar! :)

Ojojoj!! tänker fortfarande på hur kul vi hade det i GÄÄvlÄ!

Idag hade vi kunder, - klippkund! väldigt spännande, klippningen gick suger bra! tjoptjopp!! klart! sen fick jag en till kund! vips! det var lite mer att bita i än den tidigare! men fan va bra det blev!!

Jag har spänt mig i gymmet idag oxå, med verros hjälp!! suveränt! Sen har jag boxats lite så här på kvällskvisten! men jag for ju vidare till rock it efter gymmet och hönni, Jag har ju världens nyhet juuu!!! Jag ska börja hyra stol nuuuuu!!! WIIIHIII!!

Mina Visitkort är beställda! Skatteverket i morgon! Sen är det bara att införskaffa allt som saknas... slinghetta, nackmaskin, kassabox, löshårstång och massa mera stuff!!

Så nu mina vänner behöver jag sponsring! Jag har billigare priser på allt, klipp, färg, bryn, fransar, uppsättning, barnklipp!! You name it! Det här kommer verkligen bli suger bra!!! så grymt kul!! Det är nog fredagar och lördagar jag kommer vara till ert förfogande på Salongen!!

Så hej och hå ROCKA PÅ!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar