söndag 20 februari 2011

Lilla tummetåtten!


Helt fantastiskt skönt med buddelbad och bastu! Lyckad kväll med vännerna! Det måste vi göra om snart! :D

Idag har jag legat i havrebollskoma! inte okej! Jag proppade i mig 10 stora havrebollar i morse! huuua! Sen har jag legat i fosterställning resten av dagen i stort sätt!

I morgon måste jag köpa nya strumpor och trosor eftersom allt jag äger är lortigt och det inte fanns någon tvättid idag, och i morgon blir det Stockholm! :D yay! Men lite nytta har jag fått gjort i alla fall! plockat ihop lägenheten, diskat, lagat mat, packat resväskan! nice! nu sitter jag i min älskade soffa med tända ljus och myser med te! Ja men skar jag inte upp tummen då när jag höll på att packa?!! GUD!! jag skulle stoppa ner påsen med skona i väskan och då kände jag att det rev till på tummen! inte lilla revan heller! så jag fort som attan höll upp handen ovanför hjärtat och tröck ihop tummen, skynda in på toan och leta plåster, ja då börjar blodet rinna kan jag lova! shit! rann till och med på min rosa Adidas tröja! EJ OKEJ! det var nog 1 timme sen jag gjorde de och tummen dunkar fortfarande kan jag tala om! hahhahaha

jag skär mig på allt! haha jag hittade orsaken till denna olycka och det var en lite aluminium bit som låg i väskan! vad i helvete!!!??!


I mogon är det först skolan - långhårskursen börjar i morgon - sen träna - sen stockholm! jag ska ju Assistera på en Wella Kurs! Det är jag och Sara från klassen som åker, jag ska nog bo hos syrran, sen på Tisdag är det assistera som gäller sen hem till Falun på kvällen igen! :D ska bli väldigt spännande, lärorik och intressant! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar