lördag 19 februari 2011

FrisörCentrum!

Alla som undrar hur mina fantastiska lärare ser ut! Här har ni Stjärnorna som hjälper mig att uppfylla min dröm som FRISÖR!

ÄNT DE VACKRA???!!!




Underbara Jenny som ställer upp som min kortfest på gesällen! känns skönt att ha henne klar! Nu återstår det bara att träna träna träna!

Igår var jag till Må Bättre och tränade! Träffade PTn igen! skit nice! nu är hela tränings programmet klart! Tänkte starta med det i dag! För idag ska vi på Eva-Lindas intressanta workshop, hon är en fitness symbol för Sverige! hon ska prata om styrketräning för tjejer! Mycket intressant!

Senare idag ska jag och mina kollegor från sjuka bubbla bubbelbad utomhus i skogen och basta och ha det så bra! looking forward to that! ;)


See ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar