söndag 13 februari 2011

Underbart med helg!


Underbara färger, Super nice frilla!



Igår ringde klockan tidigt fast det var lördag och och sovmorgon! men jag drog till gymmet jag! Jenny jobbade i repan och hade lagt upp ett tufft pass i gymmet åt mig med lite intervall träning som avslut!

Sen Rock it, lite praktik! super kul, och jag fick ett mission att hjälpa en kund med ett speciellt shampoo, som inte var det lättaste! Men tror det vart bra!

Magda kom och var min klippmodell, lite för jobb inför att jag ska sätta i hennes löshår igen! Det är kul att sätta i löshår! Terapiarbete!

Evelina kommer oxå tufflande med alla packning och så drog vi till Gävle!! wohoo! hahaha jag har aldrig varit i Gävle tidigare! Super fin stad och stor var den! jag trodde ju att Gävle var lika litet som Falun men nopp, så var det inte.. väldigt fint! Mikkis tog oss på tur i stan, grymt!

Malin anlände oxå så körde vi fullt ut! Jag, magda, ewe, malin, mikkis, mari, lars och en till malin lagade mat ihop -fläskfile-ädelostsås-potatis i ugnen-kladdkaka-glass-varma bär- mummma!! Sen väldigt sent drog vi ut till ett ställe som hette Goja, mycket trevligt ställe... sen var det dags för MAX ! ! ! Så grymt gått!

Nu äntligen hemma! underbara soffa! Ska nog fixa ihop en räkmacka nu innan jag ska promenera till morbror för att umgås! :)


Later...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar