tisdag 15 februari 2011

Long day!

Kundpass idag!

2 kunder vart det idag. Den första kunden var en färgning av utväxt i hätta, blekning med 6%, vilket gav ett jämt och fint resultat! Hon fick dock en lite mörkare kant fram i luggen men det fixade jag till med lite foliepaket! gone! Sweet! Vart kanon till slut!

Min andra kund var denna brud, som tidigare på dagen hade blekt utväxten men blivit för ljus! Så jag tonade ner det ljusa lite med 9/73 med 1,9 % foliepaket som jag vävde på hela huvudet! E4n ner sedan sidorna, tunna paket men väldigt få paket, just för att bara tona ner det lite! Kunden vart super nöjd och bokade in en ny tid hos mig så det känns toppen! Jag älskar detta verkligen! Att få ett mission, vara kreativ, social, lösa eventuella problem, få kunden väldigt nöjd och att få kunden att vilja komma tillbaka till än. Skit kul! :D


Klockan 17 var skolan slut, morbror kom och plocka upp mig och Ewe så vi fick bilen, handlade mat, hem till Ewe och laga mat tills vi upptäcker att potatisen började koka när klockan var 18 och 18.15 skulle vi hämta resten av gänget och dra vidare till Börlänge för en Wella visning. Så det vart till att ställa av perron och skynda till mitt favvo ställe, Mc Donalds! or not! BLLÄÄ! men det var mat! och cheddardippen var mumma!

Väl framme på visningen!




Super spännande! verkligen givande! Detta var min första Visning som åskådare, har ju varit med förr men då som modell... men Gud var bra det här är! Jag önskar jag kunde få sitta i publiken i Paris på nån frän visning, eller ännu bättre, själv jobba bakom alla frillor på catwalken i Utlandet! Fasiken vad ballt!



Dax och sova nu! i morgon blir det massa mer att bita i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar