fredag 18 mars 2011

Don´t let me fall


Huh, we born not knowing, are we born knowing all?
We growing wiser, are we just growing tall?

Tankarna bara snurrar i huvudet! jag gör som en mycket kär vän till mig brukar göra, egen tid och en flaska vin! Jag tog ledigt i morgon från Salongen, känns dumt att gå dit när jag inte har någon kund inbokad och jag är sliten.... då kan jag lika gärna chilla för jag är inte på topp. det är jobbigt och svårt att hålla skenet uppe när min Plan A om framtiden faller samman vilken sekund som helst! inget jag vill eller kan prata om av tusen anledningar.. men så är det nu i alla fall och det suger!!

Så plan B - Det var ju att draaaaaaa, långt bort, men jag trivs så jäkla bra i Falun och i min lägenhet...

Jag fattar inte vad det är för fel på mig, varför har jag inge tålamod, varför vill jag alltid att ALLT ska hända på en gång, varför kan jag bara inte chilla! Gud jag blir galen på mig själv! varför inte bara chilla och hitta mig en trygg och fin anställning på en bra salong här i stan.. det är lite dumt och ivrigt att hyra stol nu! Jag är en korkhöna!

Lena åker nu till Mexiko! De unnar jag henne verkligen men jag hade ju helst sett att jag följde med! jaja, man kan ju inte göra allt samtidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar