fredag 4 mars 2011

W E L L A A S S I S T E N T ! ! ! !

Dream job!



Jag fick åka igen till Stockholm! så himla roligt ju!! Denna gång hade Wella en Visning att fixa i ordning! Alltså - det är en massa modeller som ska fixas in för Catwalken! :D

Jag och Sanna gick upp göööör tidigt och hoppade på tåget till Storstaden - Östermalm - Wella Studion!






MY DREAAAAAAM!!!


Jag önskar att detta var mitt! ;)

Vi hade en från Make up store som fixade sminket på alla modeller!
-Trend - lila -svart-



WORK WORK!! grymt roligt! :D


Sanna provar sushi! UNDERBART GÖTT, tycker jag, men sannas min talar för sig själv tror jag! hahhaha


Tåget var ju försenat så vi gick på semeljakt! men vi hittade inget och gav upp.. men 6 minuter innan tåget gick kom jag på att vi glömde kolla ett fik och hipp hipp hurra så hittade vi äntligen semlor och kladdkaka! MUMMA!!!!


Och titta!!!! Fia-lottan har nagellack på sig!! KORS I TAKET! haha!



Helt sjukt bra dag! länge sedan jag skrattade så sjukt mycket! Me and Sänna! Vi har gjort allt idag - blandat och applicerat färg, tvätta, styla, och rullade upp en på värme spolar för första gången i livet och jäklar vad bra det vart!



HIGH FIVE !!




1 kommentar:

  1. High five! Vi var grymma!!! Måste göras om tycker jag. Vi var ett jäkla bra team ;)

    SvaraRadera