söndag 13 mars 2011

Leksand by night!












Sammanfattning av kvällen - mycket alkohol för vissa! haha! Jag körde ju så jag höll mig till kaffe! ja ni läste rätt, KAFFE! jag har, eller håller på att bli en stor tjej tror jag ! Eller Evvi och magda kallar inte mitt kaffe för kaffe utan mer som en kaffe drink, eller juste kaffeleffe! ahhaaha massa mjölk och kanel! MUMS!

Lucky House - Lyckliga huset var sig likt, skabbigt och små folk! har inte besökt det stället sen jag var 18 år någon gång! Huua! det var tydligen extremt lite folk och inge drag, men då var det en jäkla tur att vi var där och livade upp det hela! haha!

Super roligt med en liten Road Trip, för någon helg sen var det gävle, nu leksand! vi är på Tuné kan man säga! nästa blir Hudiksvall!!


HÅLL I HATTEN !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar