tisdag 29 mars 2011

FOTBOLL

Hell yeah!!

Nu laddas det inför att göra mitt bidrag till "Årets Frisör Elev" jag hoppas att jag har en chans till nått i alla fall...! :D

Frisyren är in klippt och klar, lite små fix bara, på söndag blir det till att färga och färga och färga, sen så på måndag blir det till att styla för hela slanten sen så på eftermiddagen bär det av till Fotostudion till Fotograf Helene som ska plåta min modell, sen lite fix med bilderna och därefter skicka in mitt bidrag!

Hoppas det kommer så fint! :D


Sen så kom S förbi skolan och jag fick leka lite med han, klippte en liten variant av moikan typ, jag har en plan, men det måste växa lite till bara, färgade håret med Koleston 7/37 + 5/37 lika delar med 4%. färgade ögonbrynen och sedan fixade jag skägget! fan va läcker han vart! Jätte roligt att få experimentera lite! Men fuck att jag glömde ta en bild! Ej okej!

haha

får göra det någon annan dag så vi får se hur det vart! :D

Nu är det nog krig hemma i Stockholm EM-kval Fotboll Sverige - Moldavien !

Pappi svenne och frugan moldav! så får de hur lycklig hon blir eftersom de kommer förlora! HAHA!!! Pappa och Simon är och ser matchen! Grabbkväll! nice!

Nu blir det till att kolla på matchen, måste ju ha kolla på vad som händer!

:) LATER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar