torsdag 31 mars 2011

Wednesday By Day

Långhår tillsammans 1:orna och lärare Anna Nämd!

Jag har länge velat prova denna Lady Gaga rosett, och vipps så var den klar! haha skrattretande av enkelt de var, när jag väl hade fått upp själva toffsfästet. men det är väldigt svårt att få upp allt hår i ett toffsfäste, slätt och renkammat, men övning ger ju färdighet säger dem! haha




Jag måste ju bara visa upp Thereses fantastiska uppsättning! Therese går i ettan och har sin andra långhårs lektion och hon verkligen blåser av oss alla från stolarna! herregud! Helt sjukt snygg uppsättning, kreativ och otroligt bra gjort! Tummen upp på den!!



Ja vad skulle vi göra utan kaffe! hahhaa josse skulle nog dö! När jag började inom vården så alla att nu kommer du börjar med kaffe, du kommer aldrig palla utan kaffe, på varje praktik sa det så... jag har tillochmed jobbat natt i flera somrar och har jag börjat med kaffe? NOPP!! men denna utbildning är så sjukt intensiv så har jag börjat med kaffe nu?? YESBOX!!! haha



LATER..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar