torsdag 24 mars 2011

E G O W O M A N

Torsdag! underbara torsdag! Jag hade min gråhårsmodell till gesällen idag i salongen och jag färgade och klippte en massa! super snyggt vart det! skit stolt vart jag eftersom majen Snyvve eller Tom som han heter sa att det vart en super snygg klippning och att det kändes som han gick igenom sin egen klippning och självklart inte hittade nå fel! haha HIGH FIVE på den! dish!

Evelina Fyllde ju år i dag så det firade vi med dunder och brak i morse med en väldigt kraftfull sång framförd av majjen och the gang, vi alltså! hahah!! sjukt roligt och synd att vi inte spelade in det! :D

Evvi fyllde ju år i dag som sagt och S fyllde igår och Christer fyllde i tisdags så igår efter tårtkalaset hos s, drog vi ner på stan och tog oss ett par glas öl/vin och firade dem! shmaggi va ju oxå med såklart! Grymt kul var det och roligt att berusa sig lite med sina vänner ! det var länge sen för min del!

Nu hoppas jag det dröjer tills nästa tårtkalas så jag kan full följa eller rättare sagt börja om min åtta veckors diet/träning! this need to work! har ju ett mål att nå! ;)


Nu är jag äntligen hemma och chillar, det är tvättdax, det LILLA berget med tvätt som är sjukt stort egentligen ska besegras! tänkte ta med tid och läsa, försvinna in i en annan värld, Gynnings värld! Ego Woman !











Dax att dyka dudes!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar