tisdag 27 juli 2010

Good Morning !





God Morgon mina godingar ! :D
Nu är det dax att upp och hoppa om jag ska hinna med allt idag! Idag är den stora dagen då min moster har fattat ett klokt beslut, Klippa av sig håret! :D och vem ska få göra det då?? ME!! :D wiiiihoooooo. Hon som i alla år har proppsat på att ingen annan än hennes specifika frisör får ta i det. vad har hänt?! hahaha helt spontant säger att - Du fia, jag ska klippa av håret, och hmm jag tänkte du skulle få göra det! - HAHAHA! det var på tiden, hostar jag ur mig!
Hahahhaaa! så det ska vi ägna oss åt nu på morgonen och sedan blir det Bjurs...

Det sista i huset måste fixas, (finns en HEL del kvar innan det är bobart) för på torsdag går L & J och de små busungarnas stora flyttlass! Spännande, men lite drygt att huset inte riktigt är klart än! Men tänk när det är det och de är de väldigt snart!! Wioooooooooooo
När jag står där och målar och målar drömmer jag emellan åt bort... Bort en 10 år eller så när jag själv står där med min sambo, barn och bygger mitt dröm hus med min mans stora garage och min lilla salong... hahhaa det är mysigt att drömma....

"I'm dreaming of a white christmas"... tralallallllaaaa


Later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar