onsdag 7 juli 2010

lovely morning!



God morgon min underbara! :D

hur mår ni? Jag mår kanon bra idag, är på strålande humör! Det är tungt att bara jobba nätter, eftersom jag är en morgon människa egentligen! haha! Nu på morgonen har jag tvättid så maskinerna är i full gång! Min traditionella morgonpromenad är avklarad! Äntligen har jag varit ute och gått! Jag som älskar mina promenader men när jag jobbar natt blir det aldrig av! Det är på morgonen promenaderna ska göras och då kommer jag vanligtvis hem från jobbet! Men idag äntligen vart det av! Jag längtar tills i morgon då jag skall ut igen! :D Idag träffade jag på Emelie på vägen så de vart till och kackla på! :D Mest frisörprat! Inte dumt de inte! :D

Sjukt god frulle! :D Nu blir det dusch dusch dusch för hela slanten! Sen Frisören and then en ny kroppsmålning! :D


Later......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar