lördag 24 juli 2010

GÖTLABORG!

OOhhh jädrar va kul vi har det!! :D

I Onsdags vaknade jag vid 15, sprang ner till salongen och hämtade ut mina saxar och alla frisörsaker som har kommit!! så lycklig jag var tills jag såg att det var fel sax! hahaha men wtf så underbart med riktiga saker!! :D Anna och helen pratade om deras underbara helg de skulle spändera i Göteborg, konserter och utekvällar, mm..... så jag....

.... skyndade hem och tog emot mina två kunder som blev göööör snygga, sen snabbt kasta i kläder för alla tillfällen i en bäg innan Ulrika tutade nere från vägen och det var dax att köra ännu ett natt pass! huhu!

Vid sjutiden på morgonen kom Anna och helen och plockade upp mig och mitt liv i en bäg och min kudde som jag lånade från jöbbe! Färdig för avfärd!

Jag slocknade direkt och sov hela vägen!! hahaha!!!

Torsdagen fortsatte i Götet med massa mys, Skrot, bus, tok, öl, vin, mat, vänner, fantastiskt roliga människor! LISEBERG, massa karuseller och massa äckliga barn som är här på gothia cup! blä! skit kul var det! Kl 22.00 somnade vi som stenar i Helens vän "Räkan"s lägenhet! :D

Later.....!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar