söndag 25 juli 2010


















UpDAte!

Fredag: Dagen började med att vi drog till stan och uträttade lite ärenden, tex skriva ut min konsertbiljett! hahaha kunde vara sjukt bra att ha !

Sen myste vi massa på Hard rock cafe och anna tog en öl till frulle! hahah så kan man oxå starta dagen! :D

Hem hem och skynda göra oss i ordning och off to the konsert ! Som var sjukt bra! Pink är grym! jag har lixom inte lyssnat på henne sen jag avgudade henne vid 13-14 års åldern och såg henne på Hovet i Stockholm... men oj, hon är grym! Hon verkligen bjuder på sig själv och Showar! :D (älskar svenska böjningar på engelska ord) hahaha!

Jag vet inte hur många det var som stannade oss under denna helg och vill ta kort på oss! haha tillslut tänkte vi de att nu måste vi börja ta betalt! shit, känns skönt att vara hemma nu och slippa rampljuset! min helg som kändis i götet är äntligen över! hahha det var hur många barn som helst som rykte i deras föräldrars armar och sa - mamma mamma titta hon ser ut som pink... and so on! haha

PÅ kvällen satte vi oss på en pub och sippa lite! men tröttheten slog till och spårvagnen körde hem oss! :D



Lördagen - Sandra min snäcka hoppade på tåget ner till Göteborg skulle hälsa på sin vän Jens och hänge med oss såklart ! ! Så vi mötte upp lilla sandriii och shoppade, jag hittade världens bästa ögonskugga och rouge från the boby shop som var ugnsbakade! skit härliga att arbeta med ! love love! Jag, anna och Helen handlade tacos och for hem och gubblurade, när jag och anna vaknade hade vår fantastiska vän Helen lagat klart maten till oss! :D MUMS!!

Helen bangade på utgång, men jag och anna är inte de som är de! hahha Vi for till Sandra och förfestade och jesus vad sköjjj de var!! när vi kom hem på natten säger helen - wtf, ska vi inte dra hem nu?? hahahahhahaa !! - lätt, varför inte! så off we go! FAlUn here we come! vi tjänade in en hel dag! SWEET! vi var hemma 09.00 i morse! och gu så gött det var att krypa ner i sängen igen!!




Det är i duschen jag får köra min show! ohh det gillar vi!!





Home Sweet home!!


Later DUDE...

2 kommentarer: